Stichting Winterfeest langs de deuren met gebak!

Over dit project

Normaliter zou afgelopen weekend in teken hebben gestaan van het Winterfeest.
Een carnavalsfeest georganiseerd speciaal voor mensen met een lichamelijke of geestelijk beperking. Het Winterfeest zou dit jaar voor de derde keer georganiseerd worden door een aantal carnavalsverenigingen uit de streek.
Zoals iedereen weet hebben we te maken met een pandemie wat er toe heeft geleden dat we dit jaar geen Winterfeest konden organiseren. Dit, maar ook het afbranden van De Schelft waar wij al twee jaar het Winterfeest vieren hielp niet mee.
Ondanks alles vond de organisatie dat we onze bezoekers een hart onder de riem moesten steken in deze tijden. Daarom zijn afgelopen vrijdag 8 januari een aantal vrijwilligers van Stichting Winterfeest op pad gegaan om bij zoveel mogelijk bezoekers een gebakje langs te brengen. Onder het motto “een voorproefje op volgend jaar” werden de gebakjes vol enthousiasme ontvangen. Uiteraard vervangt dit gebakje niet de beleving van het originele Winterfeest, maar ze waren wel erg lekker. Wij hopen dat we volgend jaar weer een knallend winterfeest kunnen organiseren. En dat wij onze bezoekers weer in grote getalen mogen ontvangen.